Regulamin internetowego systemu zgłoszeń

 

§1

Postanowienia wstępne

  1. Internetowy system zgłoszeń Polskiej Federacji Sztuk i Sportów Walki , dostępny pod adresem internetowym federacjassw.pl do  prowadzenia  statutowej działalności  przez Polską Federację Sztuk i Sportów Walki, która  zarejestrowana jest w Sądzie Rejonowym w Bydgoszczy pod nr KRS 0000884009

§2

Definicje

  1. Federacja – Związek Stowarzyszeń, Polska Federacja Sztuk i Sportów Walki NIP 9671443350
  2. Uczestnik – każdy podmiot dokonujący zgłoszeń w systemie.
  3. Internetowy system zgłoszeń prowadzony przez Federację pod adresem internetowym www.federacjassw.pl
  4. Zgłoszenie zawarte na odległość – umowa zawarta z uczestnikiem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  5. Regulamin – niniejszy regulamin Internetowego Systemu Zgłoszeń
  6. Zgłoszenie – oświadczenie woli uczestnika składane za pomocą Formularza Zgłoszenia
    i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy z Federacją.
  7. Konto – konto uczestnika, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego zgłoszeniach w Internetowym Systemie Zgłoszeń.
  8. Formularz rejestracji – dostępny formularz, umożliwiający utworzenie Konta.
  9. Formularz zgłoszenia – interaktywny formularz dostępny na stronie internetowej Federacji umożliwiający złożenie zgłoszenia.
  10. „Koszyk” – element oprogramowania, w którym widoczne są wybrane przez uczestnika zgłoszenia, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych zgłoszenia.

§3

Kontakt

  1. Adres Federacji: ul. Gdańska 89/1 85-002 Bydgoszcz
  2. Adres e-mail federacji : biuro@federacjassw.pl
  3. Numer telefonu Federacji: 572 603 910
  4. Numer rachunku bankowego Federacji 88 2530 0008 2020 1069 7322 0001
  5. Uczestnik może porozumiewać się z Federacją za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  6. Uczestnik może porozumieć się telefonicznie z Federacją w godzinach 10-16 w dniach roboczych.

§4

Wymagania techniczne

Do korzystania z Internetowego Systemu Zgłoszeń niezbędne są:

  1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową
  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. włączona obsługa plików cookies,,

§5

Informacje ogólne

  1. Federacja w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Internetowego Systemu Zgłoszeń spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością sytemu internetowego z infrastrukturą techniczną uczestnika.
  2. Przeglądanie oferty nie wymaga zakładania Konta. Dokonywanie przez uczestnika zgłoszenia możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zapisu bez zakładania Konta.
  3. Ceny w Internetowym Systemie Zgłoszeń są podane w polskich złotych i są cenami brutto .

§6

Zakładanie Konta ( opcja zgłoszeń z wymaganym założeniem konta)

  1. Aby założyć Konto w Internetowym Systemie Zgłoszeń , należy wypełnić Formularz rejestracji Niezbędne jest podanie następujących danych Imię i nazwisko, adres mail, telefon, adres, miejscowość, kod pocztowy, nazwę firmy i nip do faktury
  2. Założenie Konta jest darmowe.
  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  4. Uczestnik ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Federacji, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.

§7

Zasady zgłoszenia

W celu złożenia Zgłoszenia należy:

  1. Zalogować się do Internetowego Systemu Zgłoszeń (opcjonalnie);
  2. Wybrać zgłoszenie, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
  3. Zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
  4. Jeżeli zgłoszenie nie wymaga rejestracji – wypełnić Formularz zgłoszenia poprzez wpisanie danych uczestnika, wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy zgłoszenia.
  5. Kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zgłoszenie klikając w link zapłać.
  6. Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.

§8

Oferowane płatności

  1. Klient może skorzystać z następujących metod płatności realizowanych przez Przelewy24:
  2. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
  3. Płatności elektroniczne
  4. Płatność kartą płatniczą.
  5. Szczegółowe informacje akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Internetowego Systemu Zgłoszeń .

 

§9

Przyjęcie zgłoszenia

  1. Zawarcie Umowy między uczestnikiem a Federacją następuje po uprzednim złożeniu przez uczestnika zgłoszenia za pomocą Formularza  Internetowego Systemu Zgłoszeń zgodnie z § 7 Regulaminu.
  2. Po złożeniu zgłoszenia i dokonania opłaty Federacja przyjmuje zgłoszenie.
  3. W przypadku braku wpłaty we wskazanym terminie zgłoszenie zostanie anulowane.

§10

Prawo odstąpienia od zgłoszenia

  1. Uczestnik może najpóźniej w terminie 14 dni od rozpoczęcia imprezy dokonać rezygnacji bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dnia wpływu środków na konto sprzedawcy.
  3. Do zachowania terminu rezygnacji ze zgłoszenia  wystarczy wysłanie przez uczestnika oświadczenia przed upływem tego terminu na adres biuro@federacjassw.pl

§11

Reklamacja

  1. Reklamacje związane z korzystaniem z usług portalu należy składać poprzez przesłanie wiadomości Federacji na maila biuro@federacjassw.pl lub wskazane wyżej adresy stacjonarne.
  2. W przypadku reklamacji składanych na podstawie Ustawy, zastosowanie znajdują zasady określone w Ustawie oraz warunkach uczestnictwa.
  3. Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni od złożenia deklaracji.

§12

Dane osobowe Internetowego Systemu Zgłoszeń

  1. Administratorem danych osobowych uczestników zbieranych za pośrednictwem Internetowego Systemu Zgłoszeń jest Federacja.
  2. Dane osobowe uczestników zbierane przez administratora za pośrednictwem Internetowego Systemu Zgłoszeń zbierane są w celu realizacji Umowy
  3. Odbiorcami danych osobowych uczestników Internetowego Systemu Zgłoszeń mogą być:
  4. W przypadku uczestnika, który korzysta w Internetowym Systemie Zgłoszeń ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe uczestnika, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
  5. Podmiot, który wykonuje bezpośrednią usługę w ramach organizacji imprezy dla Federacji .
  6. Uczestnik ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

§13

Postanowienia końcowe

  1. Zgłoszenia poprzez Internetowy System Zgłoszeń zawierane są w języku polskim.
  2. Federacja zastrzega sobie prawo do odwołania imprezy w każdym czasie
    jednak z podaniem przyczyny niemożności realizacji wraz ze zwrotem wpłaconej kwoty.
  3. Federacja zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i realizacji imprezy – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Federacja poinformuje z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

 

Powrót na górę